Priser

Priser for undervisning fremgår ved tilmelding til de enkelte instruktører under holdtilmelding eller event.

• Kontingent koster 250 kr. pr. måned. Kontingent og undervisning betales via klubmodul. Der oprettes profil og tilmeldes på holdtilmelding, hvorefter betalingen sker ved automatisk træk på dankort.
  • Junior medlem koster 200 kr. pr. måned. Man er junior til og med d, man fylder 18 år. Optagelse af unge under 18 år kræver samtykke fra forældre/værge.
  • Minimedlemskab er for de nye rytter som endnu ikke selv kan ride, det koster 100 kr. pr. måned. Det er for de rytter, der bliver trukket, hjulpet direkte på banen eller rider i longe. Minimedlemskab er knyttet op på et voksent medlem med ridehuskort. Når barnet selv kan ride og/eller går til undervisning, skal de overgå til Alm. juniormedlemskab.

Dem, der ikke har dankort, skal oprette deres profil og herefter skal kasseren kontaktes, der sørger for tilmelding. I disse tilfælde skal der indbetales til KTR's bankkonto hver måned inden d. 5. i måneden.
Ved for sen betaling pålægges der kr. 100 på første rykker. På anden rykker kr. 200 og ved evt. fortsat manglende betaling udmeldes medlemmet uden yderligere varsel og kan først søge genoptagelse, når gebyrerne på i alt kr. 300 er indbetalt til klubben.

Betaling for dagskort, som kun kan købes af medlemmer, skal ske via KTR's MobilePay inden KTRs faciliteter benyttes og kvittering skal medbringes. Skriv "dagskort" og navn i bemærkningsfeltet.

KTR's konto: 5324 0243648 (Arbejdernes Landsbank)

MobilePay 75486